A képen egy személy keze látható, amint éppen telefonál
Panaszkezelési szabályzat

PANASZKEZELÉS

Panaszkezelési szabályzat (pdf) - UniCredit Leasing Hungary Zrt.

Nyomtatvány fogyasztói panaszokhoz (pdf)

Nyomtatvány fogyasztói kérelem az MNB-hez (pdf)

Magyar Nemzeti Bank fogyasztóvédelmi hatósági jogköre és a Pénzügyi Békéltető Testület szerepe fogyasztói jogvita esetén (pdf)

 


MIT TEGYÜNK, HA PÉNZÜGYI PANASZUNK VAN?

Figyelmébe ajánljuk a Magyar Nemzeti Bank honlapján  a "Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?" című tájékoztató anyagot is.

 


ETIKAI FORRÓDRÓT

Az UniCredit Leasing az elfogadhatatlan magatartások bejelentését lehetővé tevő kommunikációs csatornát működtet a munkavállalói, a Társasággal szerződéses viszonyban álló, vagy egyéb személyek számára, akiknek a bejelentés megtételéhez vagy a bejelentés tárgyát képező magatartás orvoslásához méltányolható jogos érdeke fűződik. Részletek